Futbol, konser, tiyatro bileti alan herkes Biletix’i bilir. "Türkiye'nin eğlenceye giriş noktası" sloganıyla 2000’den bu yana hizmet veren firma, bugün ABD’li Live Nation Entertainment çatısı altında faaliyet gösteriyor.
Edinilen bilgilere göre; firma, Kuzey Amerika, Avrupa ve Ortadoğu’daki 21 ülkede faaliyet gösteren dünyanın lider biletleme firmalarından biri olan Ticketmaster Ailesi'nin üyesi. Biletix, yılda ortalama 600’den fazla organizatör tarafından düzenlenen 13 binden fazla etkinlik için toplam değeri 80 milyon doların üzerinde, yaklaşık 3.5 milyon adet bilet satışı gerçekleştiriyor.
Bilet satış hizmetini Türkiye'nin en büyük e-ticaret sitelerinden biri olan Biletix.com internet sitesi üzerinden, çağrı merkezi ve Türkiye'nin çeşitli illerinde bulunan 30’a yakın perakende satış noktasından veriyor.
Malum bu yıl pandemi nedeniyle maçlar, konserler başta olmak üzere etkinlikler iptal oldu. Biletini önceden alan çok sayıda insan bulunuyor. Haliyle bu bilet paralarının iade edilmesi gerekiyor.
Birçok bilet parası iade edilirken Biletix hakkında kulağımıza şikayetler geliyor. Biletix üzerinden konser bileti alanlar muhatap bulamıyor.
Firmanın merkezi arandığında “Hangi şubeden aldıysanız oraya gidin” cevabı veriliyor. Biletin alındığı şubeyi aradığınızda ise “Genel merkezi arayın” yanıtı alınıyor.
Firma, genel merkezi ile şubeler iade isteyen vatandaşları oyalıyormuş. Tabir yerindeyse top çeviriyorlarmış. Biletix, umarız gerçek bir çözüm üretir…
Editör: Araştırma Servisi
Haber Yorumları
Yorum Yazın
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.