Genç neslin önde gelen piyanistlerinden Micah McLaurin'in icra ettiği klasik eserler, 15 Haziran Salı akşamı saat 22:00'da Radyo Beşiktaş'ta dinleyicilerle buluştu. Yoğun beğeni üzerine, akşam yayınını kaçıranlar için 16 HAziran Çarşamba sabahı saat 10:00'da Micah McLaurin tekrar Radyo Beşiktaş'ta müzikseverlerle buluşuyor!..
>> RADYO BEŞİKTAŞ CANLI YAYIN İÇİN TIKLAYINIZ!..
Micah McLaurin kimdir?
Micah McLaurin'in web sitesinden edinilen bilgilere göre; “Tekniği ve yedek gücü olan güçlü bir kişilik” (Philadelphia Inquirer) olarak selamlanan Micah McLaurin, neslinin önde gelen piyanistidir. Paper Magazine, WWD, Resident Magazine ve diğer New York yayınları gibi büyük yayınlarda yer aldı, fotoğrafları çekildi ve röportajlar yaptı. Eşsiz, şarkı söyleyen ton kalitesi, ifade derinliği, komuta tekniği ve kişisel yeteneği ve stili, klasik bir müzisyen için alışılmadık olan, ona geniş bir sosyal medya takipçisi kazandırdı. Çok yönlü bir sanatçı olan Micah, katı bir “klasik” repertuara bağlı kalmıyor ve pop şarkılarının özgün aranjmanlarını yapıyor ve kendini moda yoluyla ifade ederek 21. yüzyıl piyanisti olmanın sınırlarını zorluyor.
Micah, aralarında The Cleveland Orchestra, Philadelphia Orchestra, Orquestra Filarmónica de Montevideo, Charleston Symphony Orchestra, South Carolina Philharmonic, Musicfest Perugia Orchestra, Virginia Symphony, Music Academy of the West’s Academy Orchestra ve North Carolina Symphony'nin bulunduğu dünyanın dört bir yanındaki büyük orkestralarla solist olarak sahne aldı.
2019-20 sezonunda McLaurin, Key Biscayne Piyano Festivali'nde, Queens Senfoni Orkestrası'nda ve Liszt'in 1 Numaralı Piyano Konçertosu'nu şef Jonathon Heyward ile seslendirmesi planlanan Spoleto Festivali'nde çıkış yaptı, ancak festival COVID-19 nedeniyle iptal edildi.
Miami Piyano Festivali'ne ikinci kez Liszt ve Scriabin'in solo resitalini çalmak için katıldı. Ocak 2020'de Guggenheim's Works and Process serisinin bir parçası olarak kontrtenor Anthony Roth Costanzo'ya katıldı. Antonio Mormone Ödülü kapsamında Milano'da iki solo resital verdi. Geçen sezon, Lincoln Center solo resitalini Alice Tully Hall'da yaptı ve David Koch Tiyatrosu'ndaki Youth America Grand Prix Gala'nın bir parçası olarak sahne aldı. 2018'de McLaurin, Philadelphia Orkestrası'ndaki solo çıkışını, 100 Centennial'de Leonard Bernstein'ın bir parçası olarak Bernstein'ın 2 No'lu Senfonisi “The Age of Anxiety”de Kensho Watanabe altında yaptı. O yıl aynı zamanda Mann Center'da Philadelphia Orkestrası ile Gershwin'in F'deki Konçertosunu seslendirerek ilk kez sahneye çıktı.
Hevesli bir resitalist ve oda müzisyeni olan McLaurin, Lincoln Center, Verbier Festival, Spoleto Festival, Musicfest Perugia, Aspen Music Festival, Southeastern Piano Festival, International Piano Series at the College of Charleston, the Miami Chopin Foundation, Gilmore Keyboard Festival, Paderewski Festival of Raleigh, Jeudis du Piano Genève ve Festival des Pianissimes Paris'de sahne aldı.
Joshua Weilerstein, JoAnn Falletta, Jahja Ling, Nicholas McGegan, Kensho Watanabe ve Ken Lam gibi şeflerle işbirliği yaptı ve Anthony Roth Costanzo ve Orli Shaham gibi müzisyenlerle sahne aldı.
2016'da Gilmore Genç Sanatçı Ödülü'nü kazanan McLaurin, komisyon ödül payını Stephen Hough'u Charles Trenet'in “En Avril a Paris”ten alıntı yapan 4 numaralı piyano Sonatı'nı yazması için görevlendirdi. Ettlingen Uluslararası Genç Piyanistler Yarışması, Hilton Head Uluslararası Yarışması ve Thomas ve Evon Cooper Uluslararası Piyano Yarışması'nın diğerlerinin yanı sıra ödüllüdür.
1994 yılında Charleston'da doğan McLaurin, Marsha Gerber ve Enrique Graf ile çalıştı. Robert McDonald ve Gary Graffman ile birlikte çalışarak Curtis Müzik Enstitüsü'nde Müzik Lisans derecesi aldı. Ayrıca New York'ta Jerome Lowenthal ile çalıştı.
Öğretmenleri dışındaki müzikal etkileri Vladimir Horowitz, Samson Francois, Nibya Mariño ve Lady Gaga'dır.
Sosyal medya hesapları
Facebook I Instagram I YouTube I Twitter I Web Sitesi
Haber Videosu
Editör: Buğurcan Baştuğ
Haber Yorumları
Yorum Yazın
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.