Yirminci yüzyılın moda alanındaki ikonik ismi Karl Lagerfeld’in makyaj dünyasına girmesi, güzellik tutkunlarını heyecanlandırdı. Efsanevi moda tasarımcısı Karl Lagerfeld, uzun süredir Chanel’in yaratıcı yönetmenliğini yapıyor. Ünlü tasarımcı bu kez, ünlü eskizlerini Avustralya güzellik markası ModelCo işbirliği içinde sınırlı sayıda üretilecek olan makyaj koleksiyonuna dönüştürerek, güzellik alanına resmen katılıyor.
Elliden fazla parçanın yer alacağı koleksiyonun teması ise, ‘ışıklandırılmış güzellik’. Dudak parlatıcılarının şişesinin tasarımında, Karl Lagerfeld’in ikonik silueti olan at kuyruğu, güneş gözlüğü ve kravatı gömme LED ışıklarla birlikte sunuluyor. Koleksiyon hakkında konuşan Lagerfeld, ‘Bu koleksiyon, hoşuna giden her yaştan insan için yapıldı. Ayrıca, hepimizden daha çok makyaj hakkında bilgi sahibi olan gençler için.’ ifadelerini kullandı.
Renkli kozmetik ürünlerini renklendrimede yabancı olmayan ünlü moda tasarımcısı, uzun zamandır yaptığı illüstrasyonlarını renklendirmek için kullanmış olsa bile, eskizlere makyaj yapmak ile bir ürün olarak makyaj koleksiyonu tasarlamanın çok daha farklı olduğuna değinerek, önceden estetik kısmını bildiğini, bilmediği bölümün teknik kısım olduğunu söyledi. Diğer bir yandan, ModelCo, Karl Lagerfeld ile mükemmel bir uyum yakalayarak, yenilikçi tasarımları ile makyajı eğleneli bir atmosfere büründürdüler.
Koleksiyonun “Kiss Me Karl” başlıklı reklam kampanyasında, ünlü model Stella Maxwell ile Lagerfeld'in 3 boyutlu animasyon karakteri yer alacak. Ayrıca, 15 Mayıs’ta Karl Lagerfeld ve ModelCo, Paris'te bir “gerilla tarzı” etkinliğe ev sahipliği yapmaya hazırlanıyor. Karl Lagerfeld’in ModelCo işbirliği ile tasarladığı maskaralardan kaş jeline ve makyaj fırçalarına kadar her şeyi içerisinde bulunduracak olan makyaj koleksiyonu, 14 Mayıs’ta piyasaya sürülecek.
Haber Videosu
Editör: Buğurcan Baştuğ
Haber Yorumları
Yorum Yazın
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.