Başkan Orman, Avrupa bizi izliyor
Başkan Fikret Orman, mali genel kurul toplantısında önemli açıklamalarda bulundu. Başkan Orman ve yönetimin kurulunun ibra edildiği oylamada, ünlü şarkıcı Shakira'nın da bu yaz Vodafone Park'ta 11 Temmuz'da konser vereceğini…
Beşiktaş 2017 mali kongresi yapıldı. Beşiktaş Kulübü'nın 2017 yılının Mali Genel Kurut toplantısına Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, yönetim kurulu ve kongre üyelerinin kıtılımlarıyla BJK Akatlar Spor ve Kültür Kompleksi'nde düzenlendi. Kulübün 2017 yılı Olağan İdari ve Mali Genel Kurulu oy çokluğuyla ibra edildi. Dün yapılan ve sabah saat 10.00'da başlayan gene kurul saat 17.00'de bitti.
Kongre oylarıyla geldiler
Akatlar Spor Kompleksi'nde gerçekleştirilen genel kurul toplantısında Demirören ve yöneticilerin ihrac taleplerini değerlendiren Başkan Fikret orman, "Seçimle gelen Demirören, iyi bir niyetle bir şeyler yapmaya çalışmıştır. Onlar kongre üyelerinin oylarıyla geldiler, kongrede de yollanmadı, kendileri görevi bıraktı. Herkes hatata yapabilir zaten tarih her şeyi yazar" dedi.
11 Temmuz'da Shakira konseri
UEFA Süper Kupa Finali'nin Vodafone Park'ta yapılacağını söyleyen Başkan Orman, ünlü şarkıcı Shakira'nın da bu yaz Vodafone Park'ta 11 Temmuz'da konser vereceğini söyledi.
Taraftarımız bize her zaman destek verdi
Beşiktaş Kulübün'nün 2017 yılı Olağan İdari ve Mali Genel Kurulu toplantısında konuşma yapan Başkan Fikret Orman, "Önümüz Ramazan herkese herkese hayırlı Ramazanlar diliyorum ve bugün (dün) anneler günü herkesin anneler gününü kutluyorum" dedi. Başkan Orman genel kurulda şunları söyledi: "Sezon boyunca bir çok etkinlik yaptık ve Vodafone Park'ta iki seneyi geride bıraktı. Sahamızda 36 maçtır hiç yenilmedik ve iki sezon şampiyon yaşadık. Taraftarlarımız her zaman bize destek verdi ve büyük ilgi gösterdi. Şampiyonlar Ligi grubundan namağlup olarak bir üst tura çıktık. 2019 yılında UEFa Süper Kupa finali Vodafone Park'ta oynanacak. İnşallah UEFA Süper Kupa finalini biz de oynarız.
50 bin kişi Vodafone Park'ı ziyaret etti
Stadımız bir çok ödüle layık görüldü. Stadımızı yaşanır hale getirmeye çalıştık ve faaliyetlerimiz her geçen gün artmaya devam ediyoruz ettik. Beşiktaş Müzesi'ni açtık, çünkü kulübün geleceğini nesillere aktarmak istiyoruz. Şu ana kadar müzemizi 80 bin kişi ziyaret etti. Stadımızı taraftarlarımıza açtık. Şu ana kadar 50 bin kişi üzerinde Vodafone Park ziyaret edildi. Ebeveyenler çocuklarıyla gelerek oyun oynayabilecek bir yer oldu. Yönetim olarak Vodafone Park'a taşındık. Boşalttığımız yönetim yerlerini kiraya vererek kulübümüze gelir elde ettik. Vodafone Park'ta şu an çalışanlarımızın sayısı 215'tir. Bu çalışmaların arkasında yönetim ve işini bilen profesyonel arkadaşlarımız var ve büyük emek veriyorlar.
Beşiktaş Avrupa'da izlenen kulüp oldu
Global bir marka olmamız lazım Beşiktaş'ın büyümesi için. Bildiğiniz gibi Azerbaycan, Katar, Irak ve Çin gibi ülkelerde faaliyetlerimizi yoğunlaştırmaya çalıştık. Avrupa kulüpleri bu işleri 90'lı yıllarında başladı. Biz daha yeni başladık, emekle dönemlerindeyiz. Her fırsatta hedeflediğimiz ülkelerde Beşiktaş'ın haberlerini yaptırıyoruz. Avrupa ve lig maçlarımız bir çok ülkede canlı yayınlandı. Çünkü izlenmeyen bir takımın dünyada taraftarı hiç olmaz. Schalke ile Çin'de yaptığımız maçı 90 milyon üzerinde insanlar izledi. Zaten sponsorluğun çoğu doğudan geliyor. Biz de oralara odaklanıyoruz. "Come to Beşiktaş" kampanyası başlatık ve büyük ses getirdi. Bu sayede Barcelona'dan sonra Avrupa'da en çok izlenen kulüp olmayı başardık.
Forma satışlarında rakiplerimize fark attık
Göreve geldiğimizde rakiplerimiz bizden gelir olarak öndeydi, şimdi ise tam tersi oldu. Gelir anlamında sponsporluk konusunda çok başarılı olduk. Şimdiye kadar 255 milyon dolar sponsorluk anlaşması yapmayı başardık. Yaptığımız iş ortaklık anlaşmalarından da 10 milyon TL kar ettik. Forma satışlarından 11 milyon cirodan 125 milyon ciroya çıkardık. Bu konuda rakiplerimize uzak ara öne geçtik. 500 bin üzerinde forma satmayı başardık. Bu seviyeye doğru iletişim ve doğru hizmetlerle geldik. İlk spor kulübü olarak moda markasıyla bir araya gelerek kreasyon çıkardık. Amacımız Beşiktaş'ın değerine yükseltmek. Sosyal medya iletişimimiz çok iyi gidiyor, şu anda 22 milyon kişiye erişebiliyoruz. Beşiktaş Kulübü'nde sahtekarlık olmadığı gibi iletişimde olmaz. BJK TV ve HD yayını yapıyoruz ve teknoloji yayın ekipmanlarımızı yeniledi."